< Terug

Ik denk dat mijn premie op de jaaropgave niet klopt, wat nu?

Het kan voorkomen dat een premie niet in het kalenderjaar is geïncasseerd. Deze wordt dan in het vorige of het volgende jaar meegenomen. Als je vragen hebt over de verstrekte jaaropgave, neem dan contact met ons communicatiecentrum op via 020- 426 60 00.

Gerelateerde vragen

Is mijn premie van Credit Life aftrekbaar bij de belastingaangifte?

Voor verzekerden met een Woonlastenverzekering of een Inkomensgarantie kan de premie aftrekbaar zijn, indien je hiervoor hebt gekozen tijdens de aanvraag van je verzekering. Als je dit hebt aangegeven dan kan je de betaalde premie als aftrekpost opvoeren bij de belastingdienst. Mocht je twijfelen of je dit hebt gekozen, neem dan contact met ons communicatiecentrum op via 020- 426 60 00.

Ik heb een jaaropgave van Credit Life binnengekregen, wat moet ik hiermee doen?

Een jaaropgave biedt inzicht over de premie van de betaalde en (eventueel) ontvangen premies over het afgelopen kalenderjaar. Credit Life geeft de premie door aan de Belastingdienst, het getoonde bedrag kan al ingevuld staan op je belastingaangifte. Met behulp van dit document kun je het zelf controleren en eventueel corrigeren en aanvullen.

Als je vragen hebt over de jaaropgave, neem dan contact met ons communicatiecentrum op
via 020- 426 60 00.

Waarom heb ik nooit eerder een jaaropgave van Credit Life ontvangen?

De beslissing om vanaf 2023 jaaropgaven te versturen is genomen als onderdeel om onze dienstverlening te verbeteren en onze klanten beter te informeren. Wij hebben dan ook geen jaaropgaven van de jaren hiervoor.

Ik begrijp niet wat er op mijn jaaropgave staat en wat de specifieke informatie inhoudt. Wie kan mij hierbij helpen?

Je kunt hiervoor contact opnemen met de adviseur bij wie je de verzekering hebt afgesloten.