< Terug

Is een combinatie van lineaire, annuïtaire en gelijkblijvende dekking mogelijk op één verzekeringspolis?

Nee, een verzekering wordt altijd gebaseerd op één van deze drie dekkingen. Die dekking blijft ook de gehele looptijd hetzelfde. Samen met je adviseur bepaal je welke van deze 3 opties het beste past bij jouw behoeftes. Soms kan dat betekenen dat je meerdere polissen afsluit, bijvoorbeeld voor één gedeelte een gelijkblijvende dekking en voor het overige een annuïtaire of lineaire dekking.

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Gerelateerde vragen

Hoe lang duurt het afsluiten van een verzekering bij Credit Life?

Dat hangt af van jouw medische geschiedenis en de hoogte van het verzekerde bedrag. Als je een klein bedrag wil verzekeren en geen bijzonderheden hebt in je gezondheid kan onze software binnen enkele minuten al beoordelen en je een aanbod of polis sturen. Kan je aanvraag niet automatisch worden verwerkt? Dan kijkt één van onze medisch acceptanten binnen enkele werkdagen naar je aanvraag. Vaak kan daarna alsnog een aanbod worden gedaan.

 

Lees meer
Hoe vraag ik een second opinion aan?

Ben jij het niet eens met een oordeel van Credit Life? Dan mag je altijd om een second opinion vragen. Bij een second opinion bekijkt een tweede medisch acceptant jouw gezondheidsverklaring. Hij vormt onafhankelijk van de eerste acceptant zijn eigen mening over jouw gezondheid en het verzekeringsaanbod van Credit Life dat daar het beste bij past.

Lees meer
Ik heb geen vaste baan, kan ik mij bij Credit Life verzekeren?

Ja, je kan gewoon een arbeidsongeschiktheidsverzekering en overlijdensrisicoverzekering afsluiten als je geen vaste baan hebt. Dat is belangrijk voor mensen met een uitzendovereenkomst, een flexbaan of min/max-overeenkomsten. Welke contractvorm je ook hebt, je moet ten minste 16 uur per week in loondienst werken om in aanmerking te komen voor onze arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Credit Life heeft geen verzekeringen voor zelfstandig ondernemers.

Lees meer
Waarom kan ik niet direct bij Credit Life mijn verzekering afsluiten?

In Nederland zijn er wetten en regels die bepalen dat sommige verzekeringen en financiële producten in principe niet door een consument mogen worden afgesloten. Die verzekeringen en producten heten officieel een ‘impactvol financieel product’ maar worden in de volksmond ook wel eens een ‘complex product’ genoemd. Voorbeelden hiervan zijn hypotheken, sommige manieren van beleggen en ook een aantal verzekeringen. Veel consumenten kiezen ervoor om bij de keuze voor zulke producten een adviseur in te schakelen. Die adviseur heeft een opleiding gehad en certificaten behaald zodat hij de consument kan begeleiden in zijn keuze en bij het afsluiten.

De verzekeringen van Credit Life vallen onder de regels voor impactvolle financiële producten. Om te zorgen dat jij de beste keuze maakt voor jouw situatie, zijn onze verzekeringen alleen via een adviseur af te sluiten.

Wil je een Credit Life verzekering aanvragen? Dan helpen we je graag met het vinden van een adviseur bij jou in de buurt.

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Ik wil de medische vragen niet beantwoorden. Wat nu?

Je bent nooit verplicht om je medische gegevens met wie dan ook te delen. Ook niet met ons. Maar zonder deze gegevens kunnen wij niet beoordelen of je in aanmerking komt voor een Credit Lifeverzekering. Kies je er voor om de medische vragen niet te beantwoorden? Dan respecteren wij dat, maar zullen wij je aanvraag annuleren.

Lees meer